Dodaj te ćwiczenia do codziennego treningu, a szybciej schudniesz

Dodaj te ćwiczenia do codziennego treningu, a szybciej schudniesz
formidablemans
Must have
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jednym z najczęstszych postanowień noworocznych jest spadek masy ciała. Żeby Twój entuzjazm szybko nie minął, potrzebne są szybkie efekty. Dodaj 1 z tych 5 ćwiczeń, dzięki którym spalisz najwięcej tkanki tłuszczowej.

1. Bieganie na bieżni z prędkością 16 km/h. To trudne do wdrożenia ćwiczenie, jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z ćwiczeniami. Bieganie z tą prędkością daje niesamowite efekty. Jeśli obecnie ważysz powyżej 82 kg, może spalić do 730 kcal w ciągu 30 minut.

2. Bieganie na bieżni z prędkością 12 km/h. To lżejsza wersja tego ćwiczenia, ale wciąż daje świetne efekty – możesz spalić nawet 550 kcal.

3. Jazda na orbitreku średnim tempie. To proste ćwiczenie to świetnie wsparcie w procesie odchudzania. Już półgodzinny trening na orbitreku w średnim tempie to ok. 470 spalonych kalorii.

4. Jazda na rowerze stacjonarnym. Rowerek pozwoli Ci spalić aż 450 kalorii w ciągu 30 minut. Warto!

5. Step o wysokiej intensywności. Może Ci się kojarzyć z grupowymi zajęciami dla kobiet, ale jego efektywność mówi sama za siebie. W ciągu 30 minut spalisz aż 420 kcal.

Przeczytaj też: CZY DŁUGI SEN TO KRÓTKA DROGA DO UTRATY WAGI?

Zdjęcie główne: Jakob Owens/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Wpływ darowizn na poprawę jakości opieki nad pacjentami onkologicznymi
Wpływ darowizn na poprawę jakości opieki nad pacjentami onkologicznymi
Dowiedz się, jak darowizny mogą wpływać na podniesienie standardu opieki nad pacjentami onkologicznymi. Poznaj znaczenie funduszy i jak ich efektywne wykorzystanie przekłada się na poprawę jakości życia chorych na raka.
Ostatnie wpisy